Torsdag

Den här veckan har varit skön, mitt äldsta värdbarn har varit med min värdmamma i Oregon tills igår så jag har varit själv med tvillingarna, vilken dröm! Dem är så söta och lätta när det bara är dem två :) Sen igår eftermiddag klampade den äldsta in och vände upp och ner på allting, det märks att hon har fått precis allt hon har velat den här helgen för att hennes beteende igår var inte roligt... Resten av veckan lär bli intressant! Idag hade jag iallafall tänkt att dem skulle få måla sina trolldegs-handavtryck, så det blir nog roligt :)
Igår kväll var jag med Sofia (danska) på bio :) Vi såg this means war, den var riktigt bra faktiskt! Idag ska jag iväg på pilates, jag älskar't! Sen ikväll blir det kaffe och sleepover med Diana :) Hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Saknar dig enormt mycket min syster! älskar dig!

/ Din ansvarslöse bror

2012-03-13 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0