Lake Tahoe!

Helgen spenderades i lake tahoe med 23 goa vänner, därav ingen uppdatering i bloggen. Klockan 9 fredag kväll blev jag och jakob upphämtade i stan, sedan åkte jag, Diana, Sofia och Jakob iväg för att plocka upp Sara på vägen :) Jag tackar gud för mina långa ben, då jag fick sitta fram och slapp trängas tre där bak tillsammans med en snowboard-bag. Det blev en roadtrip på 5 timmar med trevligt sällskap och musik :) När vi väl som fram stannade vi uppe och pratade lite med alla, trots att klockan var 2, så jag kom inte i säng förns 4.
På lördag morgon var vi uppe vid halv 9 för att göra oss redo för en dag i backen :) När vi väl kom dit och jag började åka så upptäckte jag hir svårt det var... Och det var ingen av dem jag åkte med som var på samma nivå som mig, så det slutade med en förbannad Gabbi själv i barnbacken, tur att man har så fina kompisar som vet hur man räddar upp en situation som denna! <3
Efter allt skidande var man bra trött och det ända jag ville var att sova, men alla skulle iväg och titta på solnedgången vilket jag också väldigt gärna ville så det var bara att pallra sig ut igen. När vi sedan kom hem var det matdax, och alla hjälptes åt att laga tacos :) Efter det partade vi hela kvällen, riktigt roligt! :)
På söndagen åkte vi upp till Emerald Bay, en utsiktsplats, och tittade ut på sjön. Sen åkte vi över till nevada för att äta lunch och vid 4 roadtrippade vi tillbaka till SF. Det var en riktigt rolig helg och Tahoe var jättefint!!
Puss och kram på er, saknar er alla jättemycket!!
Mer bilder kommer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0