Bristande uppdatering

Hej I know urdålig uppdatering! Men jag har tyvärr ingen motivation att blogga.
Helgen har varit riktigt bra! I fredags jobbade jag till 17 sedan shoppade jag lite träningskläder i Northgate (shopping ställe) sedan träffade jag Lousie och vi åt supergod middag som avslutades med ett besök på Cheesecake Factory. Alltså älska det stället! Efter det blev det en film. Problemet var bara det att när man är au pair så finns det inte allid så mycket saker man kan komma på att göra på kvällarna så det har blivit väldigt många biobesök de senaste veckorna. I och med det så har vi båda sett de flesta filmer som går på bio nu och alla dåliga var kvar... Efter en stunds velande bestämde vi oss för att se 3D filmen John Carter. Alltså en av de sämsta filmerna jag sett! Så dålig att jag för första gången sov i en biosalong för jag pallade bara inte se den... Se inte den!
På lördagen åkte jag och Louise till Costco, som är ett storpack varuhus. Vi köpte tuggummi och schampoo/balsam. Så nu behöver jag inte köpa det på några månader. :D Sedan åkte jag raka vägen till SF och mötte upp Gabii och vi umgicks lite innan vi åkte till Gabiis familjs restaurang och åt middag med några släktingar. Riktigt trevligt och riktigt god mat! Sedan var det lite förfest hos en dansk au pair som har varit här i ett år och utgång. Så himla trevlig och rolig kväll med lite för mycket dricka haha!
På söndagen jobbade jag hela dagen mer eller mindre... Gick med tjejerna till en park och lekte där innan det var dags för middag, bad, saga och sedan sängen. Haha jag vet inte hur mågna gånger jag har sjungit trollmors vaggvisa nu... men det är några gånger varje gång jag lägger dem.
Idag gjorde jag köttbullar och potatismos till middag. :) Tog lite väl lång tid men gott blev det. Nu ska jag sticka iväg till gymmet med Louise och ikväll blir det finalen av Bachelor!!!! Spännande!! :D
Resten av veckan ser ut såhär...
tisdag: 7:30-9:00 jobb 12:00-6:15 jobb skypa med Natli och förmodligen träna
onsdag: 07:30-9:00 jobb 11:15-6:15 jobb ???
torsdag: 8:00-6:00
fredag: 1:00-6:00
Helgen tyyp oplanerad.. vi får se. :)
Sofia
John Carter en film som innehåller rymdvarelser, krig, muskler, halvnakna tjejer, sämst hanling och effekter efter effekter... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0