Sverigebesök

Ja igår åkte Fredrik och hansk familj hem till sverige igen, efter tre mysiga dagar i stan men dem känns det helt plötsligt väldigt tomt... I onsdags efter jobbet gick jag iväg till deras hotell och spenderade natten där. Torsdagen spenderade vi i chinatown, och efter det blev det lite shopping och en nap på hotellet innan det blev jobb för min del, sen på kvällen kom Fredrik och sov över hos mig. Fredagen bjöd på sol, så vi tog oss ner till fishermans warf och strosade runt där hela eftermiddagen. På kvällen kom dem alla hem till mig och min värdfamilj på middag, vilket gick över föräntan! Blev inte lika många tystnader av det pinsamma slaget som jag trodde att det skulle bli, haha :) Sen stannade Fredrik även den natten. På lördagen skulle jag egentligen ha varit ledig, men fattig som jag är kan jag inte säga nej när familjen frågar om jag vill jobba extra, så det blev jobb mellan 8-11 på morgonen. När jag slutade tog vi spårvagnen till lombard street och tittade lite där. Jag och Fredrik fick även med oss varsinn kamera hem, han köpte ne systemkamera och jag en digitalkamera med undervattensfunktion till Hawaii! :) På kvällen var vi ute och firade Fredriks pappas födelsedag, väldigt trevligt. På kvällen sa vi hejdå och sen åkte jag hem till Sofia. Inte förns nu har jag fattat att dem verkligen har åkt! :(
Igår hade vi iallafall en rolig dag på Six Flags, Sofia, Louise och jag. Vi fick se både en delfin show och en späckhuggar show, och sen blev det en massa berg- och dalbans åk :) På kvällen var jag så trött att jag slocknade 10! Nu ligger jag ute på tackdäcket och grundar brännan inför Hawaii, kan inte fatta att det vara är kvå veckor kvar!!!
Juste när jag lämnade rummet imorse hade min värdmamma lämnat en klänning till mig utanför min dörr, det gjorde min dag! Nu ska jag återgå till solandet, hörs ikväll!
//Gabrielle

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Segerberg

7 maj. Grattis i efterskott Gabbi!Hoppas att du haft det riktigt, riktigt bra på Hawaii. Det är inte många som firar sin 20-årsdag där. Ska bli spännande att höra på bloggen hur du haft det o kanske få se nån fin bild. Stor grattiskram från Anna-Carin o Janne

2012-05-07 @ 19:58:26
Postat av: Anonym

Vad har hänt med er blogg?

2012-09-01 @ 04:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0