Nu återupplivar jag bloggen!!! :)

Känner att det börjar bli dax att återuppliva bloggen! Vad har hänt sen sist? Jo många roliga utgångar, ett misslyckat poolparty, napa valley och lite vardagsliv på det :) april/maj månad blir en riktigt rolig månad för mig! På torsdag kommer Fredrik och hans familj hit, dock får jag ju inte träffa dem förns nästa torsdag, men bara vetskapen av att dem befinner sig i samma land kommer göra mig gladare! :) sen nästa helg kommer ju att spenderas med dem :) helgen efter det ska vi åka ett gäng ner till Santa Cruz och helgen efter det är det HAWAII!!!! Kan inte fatta att jag verkligen ska åka dit!! :) nu ska jag iväg till Castro för en kvällsfika med Diana, hörs imorgon :)

Här får ni en bild på det jag har fått med mig hem i helgen, ska börja på en scrapbook här, därav allt pyssel :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Kul att du är tillbaka....älskar att läsa din blogg . Puss mammi

2012-04-03 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0