Läkarbesök i USA

Jahapp Gabi har börjat blogga. Tänkte att även jag skulle uppdatera er lite på vad som har hänt i mitt liv de senaste veckorna. Den här veckan började med att lilltjejen och jag var hemma i två dagar pga ögoninflamation. Gick dock snabbt över med hjälp av ögondroppar som har varit ett helvete.. 4 gånger om dagen på en 3 åring som skriker och gör allt för att inte ens komma nära de där hemska ögondropparna. Hon är frisk nu i alla fall. Dagen efter det blev jag jättesjuk och har legat i sängs sedan dess. Idag har jag varit hos läkaren och precis som jag trodde var det halsfluss. Så nu är det bara lite antibiotika som gäller sen bör jag väl vara frisk. SUger dock eftersom jag hade planer i helgen..
Förra helgen var jag på IKEA och The Nordic House med Louise. Vi saknade sverige lite så det var en riktigt rolig biltur till de ställena. Alla saker på ikea är ju på svenska (och engelska). :) Dagen efter åkte jag gabi o louise på roadtripp till Sonoma och Napa Valley (Vin distrikt). Riktigt kul att åka dit. :D
Trivs fortfarande riktigt bra med familjen och har det super, förutom lite halsfluss då..
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0