Irritation

Idag har varit en sån dag där jag bara har kännt mig så sjukt irriterad på barnen. Det började redan när jag skulle hämta dem och det tog mig 20 min att lugna ner lilltjejen för att hennes tröja var lite blöt, seriöst en droppe, och den extratröjan som fanns dög ju självklart inte... Sen kommer vi hem och lillkillen klagar på att han har ont i magen, jippi ännu ett magsjukt barn tänker jag... Två gånger under loppet av 10 min skiter ungen på sig, det är konstant gnäll och skrik från båda två tills det att dem lägger huvudet på kudden. Så idag har varit en sån dag, tror aldrig att jag har tyckt att det har varit så skönt att lägga sig i sängen som idag!
Nu ska jag titta på ett avsnitt VD innan jag ska lägga mig och ladda för första skoldagen efter springbreak imorgon :) Godnatt på er, älskar och saknar er alla jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0