Costco rules!

Veckan som har varit har varit super! I torsdags hämtade jag och Camilla upp Fredrik och hans föräldrar på flygplatsen :) Det var så sjukt att äntligen träffa dem efter så lång tid, och jag fick ett helt påskägg med svenskt godis! Där i från åkte jag till marina och åt lunch med anja på pluto, bästa salladsstället någonsin!
I fredags jobbade jag hela dagen från 9-6 och hängde med barnen i parken och hade roligt :) När jag slutade tog jag bussen till Sofia (danskan) för käk och filmkväll, käk blev det filmen gav vi upp på efter en halvtimme då vi insåg att vi bara låg och snackade iallafall.
I lördags jobbade jag på förmiddagen, allt gick bra, det var till och med en av de bästa dagarna hittills! Min värdmamma och mina värdbarn var alla på bra humör, så dagen rullade på superbra! :) När jag slutade mötte jag upp Diana utanför mig så tog vi oss ut till costco för att ladda upp för Hawaii, som för övrigt är om 19 dagar! Vi fick med oss en massa proteinbars, torkad frukt, gröt, nudlar och dietdrycker som ska börjas med 12 dagar innan är det tänkt! Sen var det ju bara det faktum att vi inte hade nån bil och matvarorna var på tok för tunga för att bära, så vi fick ta en taxi dem ynka 5 blocksen som det var att gå hem, men det var det verkligen värt! :) Efter det var planen middag på local och sedan bio, men vi han knappt till local innnan tröttheten tog över, så någon bio blev det inte.
Söndag morgon gíck vi upp relativt tidigt, och jag begav mig för att först hämta upp mina framkallade bilder från walgreens och sedan till anja för att scrapbooka! :) Där satt vi från 11-5 och knåpade, väldigt trevligt. Sen träffade jag hennes väldigt trevliga värdföräldrar och så förljde dem mig en bit till bussen innan dem kilade iväg på påskmiddag. Jag åkte hem till Diana, för att vi sen skulle in till stan och se hunger games då istället. Så vi tog oss in till stan i bra tid, men jag var ju bara tvungen att gå in på hm för att spana in den nya kollektionen, och det slutade med att vi sprang runt som galningar i två timmar. Notan slutade på 108 resp 35 dollar för tjejerna som måste spara pengar till Hawaii, BRA JOBBAT!! Men samtidigt så känner jag att det jag köpte igår gjorde mig så lycklig, och jag vet att utan dem här blusarna och mitt otroliga halsband hade jag inte kunnat vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0